maandag 26 november 2007

activiteit vogelverschrikkers




Ik heb met een aantal kinderen van de BSO een activiteit gedaan voor de herfst. Vogelverschrikkers maken.


Ik heb voor deze activiteit een boekje voorgelezen waarin een vogelverschrikker de groentes en allerlei dingen goed hield doordat de vogelverschrikkers de kraaien weg hielden.
Hierdoor raakten de kinderen heel erg enthousiast en kregen ze allemaal leuke ideetjes voor hun vogelverschrikker.


De kinderen die deze activiteit wouden doen waren heel erg enthousiast en er kwamen dan ook heel veel verschillende vogelverschrikkers met verschillende kleertjes, hoedjes, broekjes, rokjes etc. je kon het zo gek niet bedenken. Doordat de kinderen het zo leuk vonden werd ik zelf ook helemaal enthousiast. Ik heb bij deze activiteit dan ook mijn doelen behaald en mijn doelen waren, de kinderen vermaken, iets kunnen leren, een leuke les kunnen geven en complimentjes geven.

benodigheden:



  • grote satéprikkers

  • lijm

  • schaar

  • plakband

  • stiften

  • stro

  • lint

  • stof

Geen opmerkingen: